Headlines News :
Home » » मेरो आगमनलेकत,ैित ो सर झ ुछ भने

मेरो आगमनलेकत,ैित ो सर झ ुछ भने

Written By Debendra Subedi on Friday, June 14, 2013 | 5:16 AM


मेरो आगमनलेकत,ैित ो सर झ ुछ भने
 मेरैकारण यिद ित ो,मन ह द!ुछ भने
 पन"छैन ित ो साम,ुअ$तैटाढा गइिदउँला

 मन पराइ माया गन*,ुआ खर्-यो त एउटा कुरा
 एक होरो मेरो माया,कहाँह/$छ होला परुा
 जािन जािन ित ो मन,दखु ाउन चाह1 म
 मैलेगदा* ित नजरमा,आँशुझरेसह1 म
 साथैहािम िह3ं दा ख4ेर,ित ो या5ा छु6छ भ
ने गन"छैन संगैया5ा,यिह मोडमा रिह िदउँला

 चाहेजित सबैकुरा,क9लेपाउन स छ भन
 दिुनयामा कहाँह/$छ,सबको उ9तैमन स:;झ मन
 बझु ाएर, जबन कािट िदउँला
 ित;लाइ अमतृ ्िपलाउन,म नैिबष िपउँला

 म नह/दँा ित जबनमा,रहर्ह प>ुछ भने
 हन"छैन ित ो मन,म िबरानो भइ िदउँला

 राइ बबरुो ०६९-०६-१८ काठमाEडौ

-->
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Novel Nepal - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger